Castrol Magnatec 10W40 A3/B4!!

Onderdelen, diensten en group buys etc. van bedrijven.
Plaats reactie
RoCRX
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Castrol Magnatec 10W40 A3/B4!!

Bericht door RoCRX » 30-09-12 16:27

Omschrijving:Castrol Magnatec motorolie 10W40 A3/B4(5 liter can)
Specificaties:
•API SL / CF
•ACEA A3 / B4
•VW Norm 505 00
•MB-229.1

Castrol Magnatec combineert speciale moleculen met synthetische technologie voor een sterkere beschermingslaag.
Castol Magnatec houdt uw auto langer in optimale conditie. De speciale moleculen:

•Bieden meer bescherming dan andere oliën tijdens de kritische koude start
•Kleven aan de motoronderdelen waardoor een extra beschermingslaag wordt gevormd tijdens de start en daarna
•Binden zich aan metaaloppervlakken voor extra slijtagebescherming van motoronderdelen
•Beschermen onder alle rijomstandigheden en temperaturen
•Superieure prestaties bij extreem koude start

Staat van het product:Nieuw met recente productiedatum

Prijs:€ 39,95 per can van 5 liter (€ 7,99 per liter!!)
Bij afname van 3 cans of meer € 37,95 per can van 5 liter (€ 7,59 per liter !!)

AKTIE DIT HELE JAAR BIJ BESTELLING VAN MINMAAL 25 LITER OLIE IN 1 KEER 5% korting op het totaalbedrag (exclusief verzendkosten.)

Verzendkosten:
Binnen Nederland:
Tot 2 cans (10Kg) € 6,75 maximaal 5 cans (25Kg) € 12,20 (verzending per TNTpost pakketservice)
Binnen België:
Tot 2 cans (10Kg) € 8,40 maximaal 5 cans (25Kg) € 14,00 (verzending per Bpost pakketservice)

Bijzonderheden:Een factuur met b.t.w.specificatie kan helaas niet worden bijgevoegd, juist daarom kan ik de prijzen zo laag houden.
Verzending van de olie na ontvangst van de betaling op mijn bankrekening.

Bestellingen graag per email: rogerkluck@aol.nl

Foto's:Helaas niet in verband met copyright fabrikant.

RoCRX
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Re: Castrol Magnatec 10W40 A3/B4!!

Bericht door RoCRX » 21-01-13 13:06

Crisis of geen crisis, na wat moeilijke onderhandelingen met mijn leverancier heb ik speciaal voor de leden van de CRXgarage de prijs van 1 can met 5 Liter Castrol Magnatec 10W40 A3/B4 met 1 euro kunnen verlagen. :wOOt: Zie bovenstaande advertentie!!
Bij minimale bestelling van 3 cans heb ik er ook een eurootje vanaf gedaan dus extra veel voordeel.
Als klapper de nieuwe aktie die dit hele jaar geldig blijft voor de CRXgarage:
:up: AKTIE DIT HELE JAAR BIJ BESTELLING VAN MINMAAL 25 LITER OLIE IN 1 KEER 5% korting op het totaalbedrag (exclusief verzendkosten.) :up:

Plaats reactie