kamelenjager - toch weer aan de EE8 @ P172

Stel jezelf en je auto voor
Johnson86
1e monteur
1e monteur

Re: kamelenjager saying goodbye @ P171

Bericht door Johnson86 » 15-02-17 07:59

Hey Florian,

Ik geloof niet dat we elkaar ooit ontmoet hebben, maar ik wilde toch even de moeite nemen om hier te reageren. (zag je post op FB :p)
Dit platform is voor mij ook heel lang onderdeel geweest van een uit de hand gelopen hobby en ik heb hier vroeger jaren met veel plezier rondgehangen en ook meegelezen over jouw (race) avonturen!
Momenteel liggen mijn prioriteiten ook ergens anders met een pasgeboren dochter aan mijn voeteneind.
(Ra ra, waarom ben ik wakker om 3 uur snachts??)
Anyway, interesse in autos gaat nooit weg! Ik denk er zelfs aan om over niet al te lange tijd weer een Honda project
auto erbij te nemen. Dus wie weet... Eerst garage maar eens upgraden..
Ik moet het nu doen met een Volvo V70R (familie auto en tegelijk een wolf in schaapskleren)..
Toch blijft het kriebelen!
Veel succes in ieder geval Floor en bedankt voor de leuke ervaringen!

In het algemeen is het trouwens ook erg jammer om te zien dat de activiteit op dit forum zo is afgenomen. Dat heeft ongetwijfeld ook te maken met het uitsterven van de CRXjes op de weg..
Ik kan mij nog goed herinneren toen ik hier voor het eerst op het forum kwam met mijn CRX Type 1 en warm werd onthaalt door Dickie, Antigram, Kameel, Chieltje, Orthello, Proxi, Voetbalboer? en weet ik veel wie allemaal :)
Later heb ik nog de ee8 van Carpy overgenomen en uiteindelijk de overstap gemaakt naar een S2000. Mooie tijden waren dat!

Grts Johan

(edit: ik had problemen met posten op het forum vannacht met m'n telefoon, dus nu nog maar een keer via de laptop..)
- S2000 powered by Mase - Borg warner S256 turbo - (0.7 bar) - 430bhp / 390nm -

Roblom
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Roblom » 16-02-17 11:21

Dit is de mooiste vorm van waardering voor mijn werk in deze website. Heb er nooit bij stil gestaan dat het ook echt een mensenleven kan beïnvloeden.
En dat allemaal ontstaan uit dat ik graag de kennis (hoe weinig dat dan ook is) graag deel in ruil voor wat waardering. En net als bij jouw komt er een punt in je leven dat dat verandert, nu deel ik mijn kennis met mijn twee zoons.

De huidige problemen in de wereld zijn vaak ontstaan door gebrek aan kennis en dus is het eng. Net als sleutelen aan een auto eng is als je niet weet wat je doet.
Dus als iedereen nu gewoon vraagt en de kennis deelt die hij of zij bezit, komt heel allemaal weer goed.
Afbeelding

Roblom
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Roblom » 16-02-17 11:24

Zo wat een filosofisch gewauwel :-)
Fijn dat er nogsteeds CRXen zijn (he dat rijmt) dus wees er zuinig op maar geniet er ook met volle teugen van!
Afbeelding

nixbovencrx
1e monteur
1e monteur
Contacteer:

Bericht door nixbovencrx » 16-02-17 17:06

Wow wat moet ik zeggen.
Vind heel erg jammer dat je deze keuze maakt, maar als je andere dromen wil najagen dan moet je dat zeker niet laten
Hopelijk kom ik je nog eens tegen op 1 of andere meeting ofzo.
Was altijd gezellig.

(verkoop je b20 motor niet, zet hem in de schuur onder een kleedje. Want zoals bij zo veel mensen die afscheid van hun Crx hobby namen..... Die krijgen na een poos vreselijk spijt)
(mag natuurlijk ook bij mij in de schuur staan)

He! We wensen je succes en veel plezier met wat je ook allemaal gaat doen..

Rick & Chanine
kwam een roestige opel astra achterthuis rijden, vraagt die vent of me crx een opknappertje is.... lol

nixbovencrx
1e monteur
1e monteur
Contacteer:

Bericht door nixbovencrx » 16-02-17 17:32

Roblom schreef:Dit is de mooiste vorm van waardering voor mijn werk in deze website. Heb er nooit bij stil gestaan dat het ook echt een mensenleven kan beïnvloeden.
En dat allemaal ontstaan uit dat ik graag de kennis (hoe weinig dat dan ook is) graag deel in ruil voor wat waardering. En net als bij jouw komt er een punt in je leven dat dat verandert, nu deel ik mijn kennis met mijn twee zoons.

De huidige problemen in de wereld zijn vaak ontstaan door gebrek aan kennis en dus is het eng. Net als sleutelen aan een auto eng is als je niet weet wat je doet.
Dus als iedereen nu gewoon vraagt en de kennis deelt die hij of zij bezit, komt heel allemaal weer goed.
Ik weet niet of het mijn leven echt veranderd heeft, maar ik begrijp helemaal wat Florian bedoeld, deze website+forum heeft me wel een hoop plezier gegeven.
Zeker voor een paar jaar terug met al die gezellige crxgarage meetings enz.
Hoop leuke mensen leren kennen en zeker in het begin toen ik net in de Crx wereld kwam kijken, een hoop kennis hier opgedaan (januari 2005 toch?) voel me nu heel oud ineens...
Nu zijn we heel wat jaar verder, Ben nog maar zelden op het forum, maar als ik hoor dat 1 van de vaste oude leden er mee stopt, dan log ik zeker in om ff gedag te zeggen.
kwam een roestige opel astra achterthuis rijden, vraagt die vent of me crx een opknappertje is.... lol

kamelenjager
1e monteur
1e monteur

Bericht door kamelenjager » 02-03-17 13:51

Thanks all! ik blijf vast even mee lezen af en toe :)
Sinds afgelopen weekend eigenaar van een Fiat punto evo racing editie, 1.3 mjet dieseltje uit Nov 2011 met 72.000 op de klok van de 1e eigenaar. Paar leuke extra opties zoals panorama schuifdak, blue&me, tomtom, mistlampen, getint glas, donkere koplampen. 16", cruise. De punto rijd fijn, even wennen aan een klein diesel turbo'tje. Overweeg al wel om de mapping bij te laten stellen, met de extra beetje pit zal die meer tot leven komen denk ik. Bij de HR-V op G3 stond de teller op bijna 400.000 na 5 jaar bij mij, gekocht met 196.000 maar nu raakte de motor aan zijn einde, met 3 bar compressie op 1 cilinder en olieverbruik van 1:250km en heb ik hem ingeruild op de Punto.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kamelenjager
1e monteur
1e monteur

Bericht door kamelenjager » 10-10-17 09:50

Kriebelde weer toen ik dit nette exemplaar tegenkwam van een forumlid, koop was gauw rond na bezichtiging.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

prinz
1e monteur
1e monteur

Re: kamelenjager - toch weer aan de EE8 @ P172

Bericht door prinz » 10-10-17 10:08

Nou welkom terug he! CRX junkie.
Zie je volgend jaar wel weer op de baan!
Afbeelding

ESR69
1e monteur
1e monteur

Bericht door ESR69 » 10-10-17 10:14

Gefeliciteerd met de aankoop :up:
Diesel..the fuel of Satan

Afbeelding
Link to Webpage
Link to Facebook

robin veldwijk
1e monteur
1e monteur

Bericht door robin veldwijk » 11-10-17 22:38

Gaaf! Echt een mooi ding, bijzonder interieur :up:
Ga je de B20 overlepelen? Of ga je er niet zo veel aan veranderen?
Honda CRX VTEC EE8
Jeep CJ7 AMC V8

DTCTIEW
1e monteur
1e monteur

Bericht door DTCTIEW » 05-11-17 09:39

oude liefde roest niet :D

nixbovencrx
1e monteur
1e monteur
Contacteer:

Bericht door nixbovencrx » 28-11-17 21:41

Kerel meen je niet, hahaha
Nou je bent niet de eerste hoor.
Zijn zat mensen die weer terugkeren naar een crx

Plaats reactie