had me hier paar jaar geleden al aangemeld maar was al zolang geleden dus pas ik het even aan

zal me nog eens even kort voorstellen, Ben Yannick 26j uit Essen en ondertussen al 8 jaar eigenaar van een crx vtec uit 91'.
Was gelijk verkocht toen ik deze wagen zag staan, zag er nog zeer netjes uit van lak, carrosserie, roest.. en ook belangrijk natuurlijk het blokje, liep goed, zag er vrij droog uit en draaide goed dus geen moment getwijfeld om deze mee naar huis te nemen, wat na 8jaar nog steeds de goede beslissing blijkt te zijn. :lol
Ook
de remmen worden nog aangepast voor het extra vermogen, heb al integra klauwen en gegroefde schijven vooraan liggen van ebc 282mm, achteraan zullen ook nog veranderen want origineel is eigenlijk niet veilig

mods:
Exterieur:
* 16" o.z racing velgen met laagprofiel banden.
* Bumpers en sierlijsten in kleur van carrosserie.
* Achterste ruiten getint.
* Raam spoiler.
* Originele vtec spoiler.
* Carbon dakje.
Interieur:
* Sportstuur Momo Tuner
* Shortshifter.
* Password jdm shift boot.
* Carbon pookje.
* Koffer en achterbank gestript en gespoten in kleur van auto.
* Zetels laten restaureren.
Wegligging:
* KW Variant 3
* Skunk2 Pro series camber kit vooraan.
* Energy suspensions masterkit
* Suspension Technics anti sway bar.
* Veerpootbrug voor en achter boven.
Motorisch:
* B18C-R
* DTA S-40 Pro ECU
* Fujitsubo 4-2-1 spruitstuk.
* tespipe 2.5".
* Tanabe medalion Touring.
* Skunk2 Pro series intake manifold (geboord naar 68mm)
* Skunk2 gasklep 68mm.
* ACT koppeling
* Fidanza vliegwiel
* Mishimoto radiator en fan.
foto's:





B18C:

Al enkele spullen voor het blokje:

Hou jullie op de hoogte bij verdere ontwikkelingen

groeten yannick